- 求人No:10172640
- 更新日:2022年12月14日
株式会社グロービス
《Tokyo》 User Support【東京都】- 年収
- 350万円~500万円 ※募集要項に詳細あり
- 勤務地
- 東京都 千代田区
- 職種
- コールセンター・カスタマーサポート
- 残業月30時間以下
- HTML
- CSS
募集要項
募集職種 | コールセンター・カスタマーサポート |
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雇用形態 | 正社員 |
仕事内容 | 【業務内容】 Responsibilities will include: ■Answer user support email inquiries accurately and in a timely manner ■Create support materials for end-users published on web ■Create support materials and operations manuals for internal stakeholders ■Design and execute operations procedures for global corporate clients ■Manage Terms of Use and Privacy Policy in line with global needs ■Other tasks as required by team or division |
応募条件 | 【必須条件】 ■Native English or equivalent (written and spoken) ■JLPT N2 or equivalent ■3+ years experience in a customer facing role for a technology service or product (or equivalent skillset) ■Experience working with helpdesk/ticketing software ■Excellent writing and communication skills ■Strong time/project management skills 【歓迎条件】 ■Basic HTML/CSS skills ■Experience implementing helpdesk/ticketing and web-based support software |
年 収 | 350万円~500万円 Salary depends on work experience, skills, and a |
勤務地 |
■東京都 千代田区 二番町5-1 住友不動産麹町ビル
〔No Smoking in the office.〕 |
学 歴 | 大学院卒、大卒 |
手 当 | 通勤手当 |
保 険 |
各種社会保険完備 (健康保険、労災保険、厚生年金保険、雇用保険) |
福利厚生 | 介護休職制度、社員持株会制度、育児休暇制度、退職金、その他制度 |
休日・休暇 |
■完全週休2日制(土・日) ■祝日 【その他休日・休暇】有給休暇、年末年始休暇、慶弔休暇、出産・育児休暇、その他休暇 |
就業時間 |
09:30~18:00 |
残業時間 | 月間平均:30時間以下 |
社風・環境 |
■社風:中途入社の社員ばかりですので、安心してご入社頂けます。学ぶことが好きな社員ばかりで、お互いに切磋琢磨しております。
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担当キャリアアドバイザーのレポート《Tokyo》 User Support【東京都】